Pages

Friday, November 7, 2008

曾经闪耀的星星,现在已经熄灭了。The star that shines had gone

最近的生活都很平静,平静得有点闷。
两个星期过去了,什么都好像没有改变。
Physiology block过了,现在是Biochemistry。
还是一样每个星期都有评审。
已经读得很闷了。
要是我有别人的一巴仙该有多好。
My life was too peaceful lately, and I am bored with my life.
2 weeks had passed, like nothing ever changed.
Physiology block is over, and now is Biochemistry.
I’m still having exam every week as usual.
And I’ve studied until so bored.
How good I have one percent of others.


我缺少推动力,读书都靠心情。
心情好,很快就可以读完。
心情不好,怎么读都读不进脑。
常常都在犹豫我做的决定是不是适合我的。
I don’t really have the study force, and study based on my mood.
When I have good mood, I can finish very fast.
But when I am not in the mood, nothing will go into my mind.
Kept thinking is I choosing the right choice.


我已经尽我全力做到最好。
可是我还是会感到失望。
我很需要别人的那一巴仙。
也许多了那一点,我会变成最棒的其中一个。
I tried my best to do the best.
But I still feel disappointed.
I really need the one percent of others.
Maybe if I have that, I might be among the best.


很希望我的生活可以多一点的色彩。
每天都过着同样的生活,同样的节奏,同样的旋律。
I want my life to be more colourful.
Everyday having the same life, same bit, same melody.


曾经闪耀的星星,现在已经熄灭了。
The star that shines had gone.

No comments: