Pages

Monday, February 4, 2008

chinese new year 2008

再过几天就是农历新年了。
明天我就会回去我爸爸的家乡。
星期二到星期六,好像很多天。
没办法啊一年只回去一两次。
每一年的新年我都不会有很大的期望。
回去的那几天都不会上网了,所以更不会更新部落格了。
在这里先跟大家拜年。
祝大家在新的一年里过的顺顺利利的,平平安安,身体健康!
我的愿望都很简单也很普遍。
明天我教书的幼儿园会有party,而且还早放学,十点半就放学了。
那我估计十一点之前就可以回家了,中午就会回去sitiawan吧!
不知有什么好说的了...
总之大家新年就快快乐乐的!


to those who can't read chinese or so called banana...hahaha... just kidding...
i am going to Sitiawan tomorrow afternoon and only will be back on saturday.
mostly i won't be online is this few days, and also won't online.
so if anything just sms me... i mean for my close friend. haha..
wish all of you Happy Chinese New Year!!
may all of you have a prosper new year!
good luck in everything you do and all the best.
take care ya!

No comments: